FAQ www.hertog.nl
De verzendvoorwaarden voor boekhandels en wederverkopers vindt u onderaan deze pagina.
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Ja, laat dat dan per omgaande aan ons weten (telefonisch of per mail). Wij annuleren of wijzigen dan uw bestelling.
Is er korting mogelijk?
Bij afname vanaf 10 exemplaren van hetzelfde boek is korting mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik bestellen zonder dat ik een account heb?
Ja, dat is mogelijk.
Ik heb meerdere artikelen besteld, waarvan één artikel een lange levertijd heeft. Wordt er wel gelijk geleverd of wordt er gewacht met leveren tot het artikel met de langste levertijd er is?
Als er een artikel bij zit met een levertijd van maximaal twee werkdagen, dan wordt de bestelling in één keer verzonden. Bij een langere levertijd wordt er wel meteen geleverd.
Ik heb geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Neem hierover contact op met Den Hertog via info@hertog.nl of (030) 637 34 34.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Per factuur achteraf
- iDeal
- Contant in de winkel
- Boekenbon(nen) (pasjes) (max € 50,00)
- VVV-bon(nen) (pasjes) (max € 50,00)
Moet ik extra betalen als ik kies voor achteraf betalen met een factuur?
Nee, u betaalt geen extra kosten voor de wijze van betaling.
Hoe snel moet ik betalen als ik kies voor een factuur?
Voor leveringen binnen Nederland geldt dat u binnen twintig dagen moet betalen.
Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
Betalingen vanuit het buitenland geschieden alleen via iDeal of Visa-card.
Ik heb teveel betaald. Hoe verder?
Neem contact met ons op via info@hertog.nl of (030) 637 34 34. Het teveel betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort.
Wat als er een kleiner bedrag op mijn boekenbon staat dan het bedrag van mijn bestelling?
U kiest dan voor ‘Met boekenbonnen betalen’. U volgt nu de stappen. Daarna wordt u automatisch doorgestuurd om het resterende bedrag via iDeal te betalen.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Zie www.hertog.nl/verzendkosten.aspx
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor artikelen die op voorraad zijn, geldt: op werkdagen voor 21.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. U vindt de levertijd van onze artikelen op de productpagina. De afleverdatum kan afwijken in geval van drukte bij verzendpartij.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een mail met een bevestiging. Van onze verzender ontvangt u een e-mail met een code om uw pakket te traceren.
Verzendt Den Hertog internationaal?
Ja, wij verzenden ook internationaal. De verzendkosten en eventuele bankkosten brengen we in rekening. De bestelling wordt verstuurd als het gehele bedrag voldaan is.
Retourneren
Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Indien u een product om welke reden dan ook niet wilt houden, heeft u het recht deze te retourneren. Neem hiervoor binnen veertien dagen na ontvangst contact met ons op. Hierna heeft u nog veertien dagen om het product terug te sturen.
Hoe lang duurt het voordat het geld teruggestort wordt?
Restitutie van de betaling zal binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending plaatsvinden.

(030) 637 34 34
De afleverdatum kan afwijken in geval van drukte bij PostNL.